środa, 26 października 2005


Numer 2 z serii: Policjant Twoim przyjacielem? Nie wydaje sie bowiem, by wypisywanie mandatu nalezalo do przyjaznych zajec. Chyba nikt tu do konca nie wie za co mozna go otrzymac, poza przekroczeniem predkosci. Nie karze sie natomiast pieszych - mozna przechodzic gdzie sie chce i kiedy sie chce, tj. rowniez na czerwonym. Wszystko zupelnie bezkarnie, ale za to z narazeniem zycia :) NB. jak widac na zalaczonym obrazku policja ma sie niezle w swoich nowych, zakupionych jej przez narod bryczkach typu niemieckiego (dosl. "bryczka ludowa" w skrocie vw). Posted by Picasa

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

To ja tam jade, dosc juz mam tego pl prawa mi trza wolnosci na drodze!!!
Tam wierze, ze bym sie odnalazl:]

PZDR TK maxx"]

Anonimowy pisze...

bryczki maja lepsze niz nasi :)

Anonimowy pisze...

bo im nie narod kupuje, tylko ropa. Swoja droga, ze tez wegiel nie okazal sie paliwem na miare ropy...

Anonimowy pisze...

wróciłem do polski z zachodu, gdzie trudno o dostęp do sieci i się przestraszyłem. w skrzynce jeszcze jakieś resztki p. tuska z p wałęsą, a w powietrzu czuje się, że już niedługo na dworcach zawidnieją p. kaczyński z o. rydzykiem :(
a tu zaległości... nie próżnujecie, nie próżnujecie. pewnie, że wszystko bym chętnie skomentował i że na każdy temat bym znalazł coś do powiedzenia, ale może ograniczę się do prośby o więcej zdjęć z ateszge. kierować na maila?

Plus pisze...

Chciałbym powiedzieć, że przed chwilą powiesiłem na serwerze RELACJĘ... :) Całusy!